Ticketbird

Målet är att du bara ska behöva svara på samma fråga en gång. Ticketbird är ett självlärande system som samlar experter, dokument, kunder, support, sälj och tekniker i ett och samma rum så att kudnerna kan få svar snabbare, med högre kvalitet. Vi minimerar helt enkelt din nedtid och svarstid.

Vår affärsidé är att erbjuda ett smart enkelt verktyg för riktigt bra kundsupport. Våra kunder runt om i världen anser att det är enkelt att bibehålla kunder och deras lojalitet. När du använder våra verktyg sparar du alla konversationer i kunskapsbasen.
En konversation kan vara ett ärende, ticket, en chatt, en artikel eller en manual.

Vi tar fram de verktyg du behöver för att börja producera och spara ord. Såsom en chatt, ett supportsystem, ärendehantering, kunskapsbas, gemensam inkorg, wiki, och mer.

• Gör en enkel sökning och få svar direkt från kunskapsbasen medan du skriver.
• Reducera antalet inkommande frågor
• Samla all kunskap i en portal och ge access till kollegor och kunder
• Skapa ärenden från flera kanaler till en gemensam inkorg.

Artikelnr: Inte tillgänglig Kategori:
Grundat: 2014
Antal anställda: 2
Omsättning: 3.500.000 tkr
Interaktioner:
  • Mail
  • Chattbot

Beskrivning

Funktioner såsom:

  • Mailkorg för support
  • Chatt med besökare
  • Chatt i APP
  • Wiki
  • Ärendehantering
  • Chattbot
  • M.m.

Recensioner

Det finns inga produktrecensioner än.

Bli först med att recensera “Ticketbird”

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Relaterade tjänster