Addsystems

Addsystems erbjuder en av marknadens bredare webbplattformar – Lägg till – som ett styrsystem. Ett webbaserat och formbart system med ett unikt utbud av lösningar och funktioner. All information, såsom dokument-, ärende- och processhantering, lagras genom dagliga säkerhetskopior. Det är både en lönsam och långsiktig lösning för organisationer med behov av ett system som enkelt kan ändras, utvidgas och integreras med andra lösningar. Add används för närvarande i 14 länder och är tillgängligt på 11 språk.
Med Add Case Management kommer kompletta arbetsflöden för till exempel hantering av avvikelser, förslag, nyckeltal, klagomål, revisioner, utbildningsrapporter och mer. Allt för att ge dig en snabb start med att implementera systemet.Dessa befintliga flöden kan också ändras i sin helhet vid behov.

Artikelnr: Inte tillgänglig Kategori:
Grundat: 2000
Antal anställda: 10
Omsättning: 9.000.000 tkr
Interaktioner:
  • Active Directory
  • Flertalet affärssystem

Beskrivning

Lägg till Case Management-erbjudanden:

  • Färdiga arbetsflöden
  • Helt anpassade arbetsflöden
  • E-post med tidskontroller och påminnelsemails
  • Översikt för att sortera, gruppera och filtrera alla fall
  • Rollstyrda behörigheter med möjlighet till behörighet av individuella datafält
  • Villkorade menyer för enkel rapportering och kvalitetssäkring
  • Kunder kan själva administrera menyalternativ och kategoriseringar
  • Kraftfull rapporthantering med filtrerbart urval
  • Exportera till MS Excel av all data
  • Sök i all information inklusive bilagor
  • Integrationstjänst som alternativ för anslutning till t.ex. affärssystem

Med Add Case Management kommer kompletta arbetsflöden för till exempel hantering av avvikelser,
förslag, viktiga resultatrapportering, klagomål, revisioner, utbildningsmeddelanden och mer. Allt för att
ge dig en snabb start med att implementera systemet. Dessa befintliga flöden kan också
ändras i sin helhet vid behov .
Lösningarna kan naturligtvis anpassas till dina specifika behov. Vi bygger sedan upp nya anpassade
arbetsflöden för att möta dina affärsbehov och krav. Istället för att behöva hitta det som är
relevant för dig får du det serverat direkt från startsidan.
Arbetsflödena finns tillgängliga i gratis antal steg och med funktioner som tidskontroller, påminnelsemails,
automatisk val av ex. promotorer, efterträdare, godkännare beroende på vilken organisationsenhet du
skapade ärendet för.
Du och din personal kan ange och komma åt relevant information med minimala klick
genom avancerade konfigurationer och anpassning för olika användare, vilket gör systemet till ett
mycket effektivt verktyg.

Mer information

type

demo, offert

Recensioner

Det finns inga produktrecensioner än.

Bli först med att recensera “Addsystems”

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Relaterade tjänster